Asacredeu's Blog

asa cred eu si spun ce cred

Archive for mai 21st, 2010

Am furnici pe toata talpa…

with 8 comments

Frige podeaua ca un bec /  Asta inseamna ca e vremea / sa-mi pun pantofii sa plec….

Problema e ca bagajul meu arata asa de doua zile (desi stiu ca plec de doua luni!) si e intr-un continuu proces de umplere si golire. Pai ce sa fac daca vremea e asa capricioasa? Si cica in nord e vara azi si maine, iar de poimaine vine toamna sau iarna sau ce le-o mai aduce lor Mos Craciun acolo…. Si mai e si norul asta de cenusa care accentueaza starea de incertitudine. Deci venisem sa va intreb asa: sandale sau ghete? tricouri sau hanorace? fular sau esarfa? umbrela? poate manusi? Sosete de lana sau nimic? Ziceti si voi, eu ce sa fac? Pana una-alta mi-am luat carte de citit (cand?), nelipsitul dictionar bilingv si pasaportul. Astea nu sufera modificari. In rest, din lipsa de inspiratie bagajistica (scuze, stiu ca nu exista un asa cuvant)  il ascult pe Andries si scriu aici ca sa ma sfatuiesc cu voi ….. 

Written by asacredeu

mai 21, 2010 at 1:25 pm

Publicat în Uncategorized